Kolik stojí kvalitní teambuilding? Faktory ovlivňující cenu

Při plánování teambuildingu se často setkávám s překvapením ohledně ceny. Někteří klienti nevidí hodnotu, kterou kvalitní team building přináší a jiní zase množství práce, které za takovou firemní akcí stojí. Rozhodla jsem se přiblížit vám faktory, které vstupují do hry při tvorbě cenové nabídky.

Počet účastníků

Často si klienti přepočítávají cenu na jednotlivce. Rozdíl mezi cenou na osobu pro 100 lidí a pro 15 lidí je velký. Fixní náklady spojené s přípravou hry jsou totiž velmi podobné. Čím větší počet účastníků, tím nižší cena na jednotlivce a to i přesto, že organizace takového teambuildingu je složitější.

Typ akce

Nejdříve si vyjasníme představy. Připravujeme hru na míru? Líbí se klientovi některý z našich konceptů? Lineární, kdy postupně objevujete další a další indicie až najdete sídlo hackerů nebo se budou hráči pohybovat dle vlastní strategie a obnovovat elektrárny po celém světě? Preferuje klient online akci, venku nebo uvnitř?

Typ zvolené aktivity je naprosto zásadní faktor ovlivňující cenu. Online a indoor aktivity jsou cenově dostupnější, zatímco venkovní hry vyžadují větší úsilí, jsou náročnější na přípravu a jsou tedy dražší.

Lokalita

Naše působiště je Praha, ale jsme flexibilní a jezdíme tam, kde je potřeba. Cestování je zohledněno v ceně a zahrnuje nejen konání teambuildingu, ale i předchozí návštěvy místa pro přípravu a test hry. Nenecháváme nic náhodě.

Vaše schopnost přizpůsobit se návrhu na lokalitu může ovlivnit konečnou cenu. Například v pražské Stromovce máme zkušenosti a nabízíme příznivější ceny.

Délka aktivity

Celodenní program, hra na 3 hodiny nebo aktivita na 90 minut? V gate to game platí, že čím déle jsme v terénu, tím vyšší je cena. Od přípravy aktivity v den konání, přes realizaci až po vyhodnocení výsledků a následného úklidu.

Jazyková mutace

Ač se to nezdá, hry jen nepřekládáme. V podstatě je budujeme znovu s ohledem na kulturní odlišnosti. Mezinárodní týmy se tak nemusejí bát, že bude některý z hráčů znevýhodněn.

Cena našich her se liší podle konkrétních požadavků klienta. Vždy však zohledňuji náročnost přípravy s ohledem na jeho cíle. Teambuilding není jen zábavná aktivita, je to investice do rozvoje zaměstnanců a firemní kultury.

Při výběru mějte na paměti své potřeby a klidně porovnejte nabídky od různých poskytovatelů. Kvalitu určitě odhalíte snadno.

Klára

Previous
Previous

Kdy je nejlepší doba plánovat teambuilding? A proč?

Next
Next

Teambuilding v Praze: 5 tipů na firemní akci, když je venku zima